Sunday, November 22, 2009

Από Μηχανής Θέατρο

Το "Από Μηχανής Θέατρο" είναι ένα από τα αγαπημένα μου θέατρα στην Αθήνα. Και σαν χώρος, αλλά κι επειδή το έχω συνδυάσει με παραστάσεις που μου έκαναν πολύ καλή εντύπωση. 

"Στάχτη στα μάτια - 2009"


Την καλύτερη των εντυπώσεων μου τη δημιούργησε η παράσταση "  Η φάρσα της οδού Γουόλγουορθ" Που παίχτηκε το χειμώνα 2008-09.

Σκηνοθεσία: Έκτορας Λυγίζος
Μετάφραση: Κατερίνα Κωνσταντινάκου, Έκτορας Λυγίζος
Σκηνικά/ Κοστούμια: Μαγιού Τρικεριώτη
Φωτισμοί: Max Penzel
Κινησιολογία: Μαριέλα Νέστορα.

Ηθοποιοί: Νίκος Γιαλελής, Γιώργος Ζιόβας, Θύμιος Κούκιος, Ντέμπορα Οντόγκ

Την χειρότερη όμως εντύπωση μου έκανε η παράσταση που παίζεται αυτόν τον καιρό στο θέατρο, με τίτλο:Η αποδόμηση της Jackie. Ελπίζουμε σε καλύτερες μέρες...

Η αποδόμηση της Jackie


Από Μηχανής Θέατρο
Ακαδήμου 13, Μεταξουργείο
Τηλ: 210 5231131
www.syn-epi.com

No comments: