Πάνε πάνω από 2 χρόνια από τον καιρό που βρέθηκα στη Βενετία...άνοιξη..σε μια πόλη που βυθίζεται στη θάλασσα μέρα με τη μέρα.
Σα να τη βαραίνει η ίδια της η ιστορία ...και να την τραβάει στην άβυσσο της λήθης....
Πως τη θυμήθηκα μετά από 2 χρόνια? Μια έκθεση στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη...
Ένα από τα εντυπωσιακότερα σημεία της πόλης είναι η πασίγνωστη πλατεία του Αγίου Μάρκου
"Ο Νίκος Αλεξίου, λοιπόν, παρουσιάζει το έργο «San Marco di Venezia 2010» στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη, από τις 8 έως τις 30 Απριλίου 2010.
Πρόκειται για μια εγκατάσταση με μεγάλες εκτυπώσεις σε χαρτί, στις οποίες «αποτυπώνεται» από τον καλλιτέχνη η πλατεία και ο ναός του Αγίου Μάρκου στη Βενετία.
Η Piazza San Marco αποτελεί για τον καλλιτέχνη ένα «δοχείο» απόθεσης αγαθών -πολιτισμικών και υλικών- και ιδεών από τον υπόλοιπο κόσμο, ένα είδος ανοιχτού μουσείου. Η ροή υλικών, τεχνικής, τεχνιτών διαφορετικών εποχών από την Ανατολή προς τη Βενετία αποτυπώνεται στο δάπεδο της βασιλικής και του γύρω χώρου. Αυτό το μαρμάρινο «χαλί» λειτουργεί ως πεδίο γεφύρωσης και συγχώνευσης διαφορετικών πολιτισμών και εποχών.
...
Επιλέγοντας να τοποθετήσει το έργο στο δάπεδο της Γκαλερί, επιδιώκει την αίσθηση της αναπαράστασης μιας πόλης στα πόδια του θεατή, δημιουργώντας την εντύπωση ενός παιχνιδιού."
Σα να τη βαραίνει η ίδια της η ιστορία ...και να την τραβάει στην άβυσσο της λήθης....
Πως τη θυμήθηκα μετά από 2 χρόνια? Μια έκθεση στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη...
Ένα από τα εντυπωσιακότερα σημεία της πόλης είναι η πασίγνωστη πλατεία του Αγίου Μάρκου
"Ο Νίκος Αλεξίου, λοιπόν, παρουσιάζει το έργο «San Marco di Venezia 2010» στη Γκαλερί Ζουμπουλάκη, από τις 8 έως τις 30 Απριλίου 2010.
Πρόκειται για μια εγκατάσταση με μεγάλες εκτυπώσεις σε χαρτί, στις οποίες «αποτυπώνεται» από τον καλλιτέχνη η πλατεία και ο ναός του Αγίου Μάρκου στη Βενετία.
Η Piazza San Marco αποτελεί για τον καλλιτέχνη ένα «δοχείο» απόθεσης αγαθών -πολιτισμικών και υλικών- και ιδεών από τον υπόλοιπο κόσμο, ένα είδος ανοιχτού μουσείου. Η ροή υλικών, τεχνικής, τεχνιτών διαφορετικών εποχών από την Ανατολή προς τη Βενετία αποτυπώνεται στο δάπεδο της βασιλικής και του γύρω χώρου. Αυτό το μαρμάρινο «χαλί» λειτουργεί ως πεδίο γεφύρωσης και συγχώνευσης διαφορετικών πολιτισμών και εποχών.
...
Επιλέγοντας να τοποθετήσει το έργο στο δάπεδο της Γκαλερί, επιδιώκει την αίσθηση της αναπαράστασης μιας πόλης στα πόδια του θεατή, δημιουργώντας την εντύπωση ενός παιχνιδιού."
No comments:
Post a Comment